Förmiddag

                             Hej......

Vaknade alldeles för tidigt med ett lätt illamånde
och lite ont i magen...usch......men det kan nog
bero på lite för lite sömn....Jag vaknade av att jag
hade glömt hälla upp förmiddagsmat åt Ludde
men nu är det fixat.......Tittar ut genom fönstret
och ser att de gula och röda löven dalar till marken,
men regnet lyser fortfarande med sin frånvaro...skönt

Nu ska jag gå och ta ett stick i fingret för att kolla hur
mitt blodsocker ligger.......Sedan kryper jag nog tillbaks
i bingen igen....får ju sova tills klockan 2015 i kväll om
jag vill, och just nu känns det som jag skulle kunna
göra det.......

Ha en fortsatt bra dag......
Kram Anita..........


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja gå och lägg dig du....det måste du för att orka jobba i natt.Vet du att det har regnat här hos mig i vilket fall och i Örebro med...när jag var där.

Jag kanske tog några snedsteg i vilket fall under min regndans och missade Fjugesta...ha ha ha.

Nanna så gott!

Kram Madde

2009-10-23 @ 12:47:34
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Jag misstänker att det blev något fel där i dansen..det kanske regnar just på det stället där du befinner dig....du ska väl inte till Fjugesta i kväll????.......Kram Anita......

2009-10-23 @ 16:01:14
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0