TORSDAG 5/11

Hej.........

Vaknade med förkylning och halsont inte jätte-
sjuk men lite.......Jag känner att jag inte vill ta
någon spruta mot influensa i alla fall.....ringde
även till tandläkaren och sa att jag var lite sjuk
så dom fick bestämma om jag skulle komma eller
inte, men de tyckte att jag skulle hålla mig hemma

I dag har Ludde varit hos veterinären och fått en spruta
inte ett knäpp han sa, han var lite orolig och gnydde
innan vi gick in men det berodde nog på att det satt
en katt i bur i väntrummet också, och Ludde ville så
gärna gå fram och hälsa, men den katten tyckte inte
om hundar, så att släppa fram Ludde dit hade inte
varit någon bra ide.......Sedan bad jag henne klippa
Luddes klor och det gick som en dans, så om 14 dagar
ska vi klippa dom själva, får då se om det går lika lätt

Men nu ska jag nog gå och lägga mig en stund för jag
ska nämligen jobba extra i natt, det fanns inget folk
att få tag på och jag skulle ju ändå vara ledig till den
29 så då gör jag ett litet inhopp, innan dess ska vi ha
ett personalmöte....spännanade och se vad det blir för
nya rutiner nu....nya chefer och omändringar...........

Ha en bra e.m......
Kram Anita..........


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch stackars dig inget vidare att jobba då.Här hemma är vi oxå lite hängiga.Johan har varit sängliggande m feber o Peter känner sig inte ok.

Hoppas ändå att natten går bra.Kram Anette

2009-11-05 @ 15:03:29
Postat av: Madde

Hej skrutta.....du får pigga på dig.

Jaså du åkte på att jobba....du som var så glad idag när vi bubblade i telefonen att du var ledig.

Men det blir DOLLAR...som Diana brukade säga.

Jag har tagit sprutan idag....kände mig ju tvungen som du vet.Nu finns det ingen återvändo....skiten är i mina ådror.

Hälsa alla i natt<333

Kram Madde

2009-11-05 @ 15:15:02
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Anette...Jag är ju inte jättesjuk men känner att det är något som inte är ok....men det finns ju ipren...lite träligt när ungarna blir sängliggande

Kram Anita....

2009-11-05 @ 15:50:35
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde....Jasså du hävde dig i väg och tog sprutan, det tror jag var bra....Dollar och dollar jag tycker bara det blir korvören....Kram Anita...

2009-11-05 @ 15:53:13
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0