TORSDAG 19/11




                   GODMORGON

Det är tidig morgon, och jag har varit vaken sedan länge
När jag gick upp, innan Lars idag, var jag ute med Ludde
en tur, och tog med mig tidningen in och satte mig vid köks-
bordet med mycket tända ljus, satte på en julskiva på cd:n,
och läste Allehanda, det doftar fortfarande ljuvligt gott av
pepparkakorna som jag provbakade i går kväll. I dag ska
jag försöka putsa lite fönster och baka saffransbullar......

Ni får ha en bra dag..........
Kram Anita.......................

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha...du kunde ha fått besök inatt vid ettsnåret.

Jag sa till patrullen att du bakat pepparkakor....Då tyckte Björn att dom skulle svänga förbi och ta en fika.

Ha en bra dag....

Kram Madde

2009-11-19 @ 08:48:11
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde...Ja det hade funnits nybakade pepparkakor till patrullen om de hade tittat förbi

Sov nu gott.....Kram Madde.....

2009-11-19 @ 08:52:05
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0