Tisdag 17/11

God Morgon...

Nu är jag tillbaka efter lite bloggvila
och det har varit fantastiskt skönt....

Det har varit fullt upp med allt möjligt
Det har ju varit Fars dag, och Lars blev
uppvaktad, Jag hade gjort rostbiff och
potatisgratäng, och fastän inte alla barn
var samlade så gick det åt som smör i
solsken.....

Sedan har det varit några vändor hos
tandläkaren jag skall få två nya kronor
och det är ett himla slipande och dessa
äckliga avtryck man måste göra med
mun full av någon sorts gegga man ska
bita i för att det ska bli bra avtryck.......
4 minuter ska man ha det i munnen...
man kan varken andas eller svälja.....

Jag har även varit ute och räfsat lite löv
och så har vi hjälpt Erik och Jessica att
städat ur lägenheten i Tallen...............

Jag har varit på VC och fått min influensa-
spruta och kollat mitt blodsocker som låg
perfekt enligt diabetessköterskan, bra tyckte
jag.......

I dag ska jag göra en pepparkaksdeg, jag
tror att jag ska göra en halv sats för det blir
skitmycket annars....men degen kunde ligga
flera veckor i kylskåpet och det passar ju mej
som  får mina ryck och då är det bra om
degen är färdig att kavla ut och grädda.......

Igår var träningen inställd, och nu är det bara
två gånger kvar, lite träligt tycker jag för nu
känner jag att det har gjort nytta, -11cm i
midjan......

Lille Ludde växer så det knakar han väger nu
över 4 kilo, och han har lärt sig sitta kvar, när
man säger till honom.....kastar vi boll kommer
han och ger tillbaka bollen där man står, och
så ska man kasta igen.....han älskar även att
bli duschad...han duschar nämligen varje
söndag kväll..men sedan när jag duschade i
måndags stod han utanför och gnäller och hoppar
upp och vill in i duschen till mej..........

Ja det var lite grand av det jag har haft för mig
denna dryga vecka som jag har haft blogg semester


Nu får ni ha en bra tisdag.......
Kram Anita........................

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha ha ha ha!!!!!!!!!!!!!

Jag är sååååå glad att du är tillbaka=)

Kram Madde

2009-11-17 @ 16:11:43
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde ...ja men jag ska ta det lite lugnare nu i början....jag pladdrar på lite för mycket ibland nu gäller det att hålla tand för tunga....förstår du

Kram Anita.....

2009-11-17 @ 18:09:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Linda

ÄNTLIGEN =)

Välkommen till oss igen raring =)

Å visst är det som du skrev , den svenska avundsjukan ;)



Kramizar till dej

2009-11-17 @ 21:34:13
URL: http://eaglestar77.blogspot.com
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka.Anette

2009-11-17 @ 22:26:06
Postat av: Anita

Hej Linda....Vad glad jag blir.....när du skriver ÄNTLIGEN.....Tack snälla du...ja den svenska avundssjukan är ett gissel.....Kram Anita....

2009-11-17 @ 22:40:30
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Anette...Roligt att man varit saknad...Roligt även med förlovning inom familjen...Kram Anita...

2009-11-17 @ 22:42:33
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0