TAPETER

Hej....

Vi har varit till färghandeln och hämtat
hem några provkartor på tapeter.......
det finns ju för sjutton hur mycket som
helst att välja på....hur ska jag kunna
bestämma vilken jag ska ha i sovrummet.

Då var det lättare att bestämma vad det
skulle bli till middag, för vi var ju granne
med korv mojjen, så det fick det bli.....



Det är så skönt att slippa disken........men mitt blodsocker stiger när
jag äter sådant här skräpmat.....men någon gång är det gott..........

Nu är det dags för en dusch sedan sista jobbarnatten på ett tag, skönt

Ha en bra kväll......
Kram Anita............

Kommentarer
Postat av: Madde

Kul med lite nya tapeter!

Mojjen är rätt rolig den med=)

Kram Madde

2009-11-03 @ 19:18:09
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Det är så himla svårt att välja tapeter bara...mojjen hade bra mat i dag.....Kram Anita...

2009-11-03 @ 20:16:23
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0