Söndagsdusch



Men ännu är det fortfarande Söndag kväll.........Lars har tapetserat
färdigt i sovrummet och det blev bra ....tror jag.......Svärmor kom
en sväng det brukar hon alltid göra på söndagar....trevligt..och
Ludde blir så glad när hon kommer med sina vantar, för han snor
dom direkt......Min jobbarkompis Björn ringde och det är alltid trevligt
att prata med honom...han hade lite nya ideer som han ville tala om

Sedan tog Lars, Daniel, Ludde och jag en sväng in till stan för att hälsa
på bröderna Sandström....först var vi hos Magnus och han hade det så
fint....jag trivs i hans lägenhet, på 4:e våningen, ljus och fin..............
Sedan gick vi allihop till Erik och Jessica och deras lägenhet är också
fin med högt i tak och stukatur.......mysigt med öppen spis också.....
Fördelen är att de bor på samma gata....Kilsgatan 8 och 12...............

Nu är Ludde nyduchad , han blir så lurvig och fin i pälsen, och det syns
att han tycker det är skönt efteråt......just nu jagas det bollar för fullt...

Men nu är denna vecka slut....nästa vecka är det tandläkrbesök både
måndag och torsdag, på onsdag är det medarbetarsamtal, ett hårt
träningspass skall köras i morgon också........stön och stånk..........
visst är jag positivt lagd i kväll...haha............

Ja det var min söndag det.........
Kram Anita...............................






Kommentarer
Postat av: Madde

Klart du är positiv vännen.

Det är du alltid<333

Kram

2009-11-23 @ 09:17:36
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja jag tycker inte man ska oro sig i onödan...inte

förrän det är befogat ialla fall.....Kram Anita...

2009-11-23 @ 20:10:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0