Shopping

Hej på er........

Jag har sovit som en stock i natt,
och det kan bero på att vi tyckte
det var varmt i sovrummet när vi
gick och la oss igår kväll, så vi öp-
pnade ut till kuvösen, och så somnade
vi så gott, och vaknade i morse med en
öppen dörr, men vi frös inte utan det
var svalt och skönt......Kände oss utvilade
så idag blev det tidig frukost.......Sedan bar
det iväg till Åkilen i Vekhyttan för jag skulle
köpa mig en krans till ytterdörren, men den
ladan var inte öppen så vi fortsatte till Hemsjön
i stället till Gårdsbutiken........



Där köpte jag mig en krans och en ljus-
stake..........



Det var rätt trångt inne i butikerna för
det var rätt mycket folk.....Lars och
Ludde tog sig en promenad, för alla ville
klappa Ludde men han var ju så skitig
och han vill ju gärna hoppa, så de gick
en bit medans jag handlade....och vilken
skitig hund det mötte mig vid bilen sedan
Vi åkte hem och "slängde" in honom i
duschen direkt........Nu sitter det en ren
lurvig go hund och tittar på mig, och han
luktar så gott.......

Ja nu är det tid att fundera på middag....
Kram Anita............

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad mysigt.....

Jag måste också åka dit.Vet du om han har öppet något mer innan Jul?

Kram Madde

2009-11-28 @ 15:41:01
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja dom har nog öppet nu ända fram till jul....

jättemysigt med julmusik och en sprakande brasa på gården.....Kram Anita...

2009-11-28 @ 18:51:45
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0