Onsdag 25/11


Ja nu är det en ny dag med dimmoln nu på morgonen,
fast regnet är visst i antågande.....jag som trodde att det
skulle bli en kall natt men det sket sig.....På programmet
i dag står det medarbetarssamtal med två "nygamla"
chefer, då får man väl höra vad man går för, men jag är 
så gammal nu så jag bryr mig faktiskt inte så mycket,
bara brukarna inte har något att klaga på för jag jobbar
ju inte åt cheferna utan åt brukarna............

Jag måste nog göra en ny pepparkaksdeg också i dag,
för det är inte så mycket kvar av den gamla...............

Min ledighet krymper oroväckande tycker jag, snart är
det dags att träda in i tjänst igen, det har varit bra för
Ludde att jag varit ledig den här första tiden, men han
fyller ju snart 4 månader så nu börjar han bli stor, och
klarar sig själv när jag sover, jag har förresten vant
honom att sova på förmiddagarna så det ska nog gå bra

Nej ni nu har vi skickat iväg Lars till jobbet och Ludde har
blivit rastad och gjort vad han skulle, och fått mat så nu
tar vi och kryper ner i sängen en stund igen.....det blir
gött det.........Ha en bra morgon och f.m..............



Kram Anita................ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0