MÅNDAG 30/11



               GodMorgon....

Nu är första natten gjord efter ledigheten
och den gick så himla bra, det blev lite
stressigt på morgonen, men det var mitt
eget fel kan man säga, eller fel och fel
kan man kanske inte kalla det för........

Vi har en brukare som jag har väntat att
den skulle larma någon gång under natten
men inget larm kom....så när jag kom tillbaka
efter morgonrundan, var jag tvungen att åka
dit för att kolla så att allt stod "rätt" till.........
klockan var då ca 0650 men ibland känner
jag att det är enklare att utföra ett arbete än
att förklara varför man inte gjort det...........




           GRATTIS WILMA

som idag fyller 8 år......Många kramar
från Farmor, Lars, Daniel, Magnus,Erik
Jessica och Ludde......................

HURRA HURRA HURRA HURRA

Nu är det hög tid att slå igen de ljusblå
Kram Anita.......................

Kommentarer
Postat av: Madde

Fin bild=)

Va god du är....Då gör du en X-tra koll.

En bra Uska....Dom ska vara glada att dom har dig där uppe på hemsjukvården.

Sov gott o kram

Madde

2009-11-30 @ 08:18:49
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde....Ja jag gjorde en extra koll, annars ligger jag där i sängen och vrider och vänder och funderar på vad som kan ha hänt.......Kram Anita....

2009-11-30 @ 13:32:00
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0