MÅNDAG 23/11



Hej hopp.....Nu är snart denna Måndag slut och det tycker jag är
skitskönt......Jag skulle så hemskt gärna hoppa över denna dag
i veckan och byta ut den mot ännu en Lördag i stället...............

Jag har sytt färdigt jessicas jobbarbyxor, och Erik kom hem för att
hämta dom, men han åkte hem med en fiskhona i stället, och när jag
upptäckte byxorna och ringde honom var han redan ute på motorvägen
men det var bara att köra av vid nästa avfart och vända tillbaka till Fjugesta

Jag har även varit på ett timmslångt besök hos tandläkare Martin, min krona
som jag skulle sätta fast på torsdag hade redan kommit så han fixade den också
i dag, så tiden på torsdag fick vi stryka ....jippy......Ja sedan var det hem och
slänga i sig lite mat för att knalla upp till VC för lite träning, det var näst sista
gången i dag, jag har lite blandade känslor för det faktiskt, det har både varit
roligt och jobbigt.......men nu ska jag börja träna på egen hand, hur sjutton ska
det fungera med min dåliga karaktär......ja ja det löser sig alltid, det brukar det ju
göra.......Nu är det dags att bänka sig framför tv:n och titta på "halv åtta hos mig"

Ha en bra Måndag kväll........
Kram Anita.............................

Kommentarer
Postat av: Madde

Visst är halvåtta hos mig bra?

Skönt det där med tandläkaren...att stryka Torsdagen;)

Kram Madde

2009-11-24 @ 08:29:01
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja visst, jag gillar ju Helge Skoog, han gör ju att det blir lite sting i programmet....Tandläkartiden

är struken och jag är så nöjd må du tro...Kram Anita

2009-11-24 @ 10:13:29
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0