LÖRDAG 21/11



Idag mina vänner är det Anita väder
oj vad härligt det var att vakna till
solsken, det var inte igår................

Morgon idag har bestått av mycket
Ludde.....han hamnade i burken med
tapetklister naturligtvis....så att morr-
håren klistrades samman och i munnen
hade han klister...så det var snabbt som
ögat in i badrummet och tvätta av honom

Lars och Erik är till Tallen och "reparerar,"
där tv apparaterna har suttit.....Det blir
utejobb i dag för att förbereda för "kung
Bores" ankomst..........Ska även fylla upp
tunnan så att det bara är att tända upp,
när kylan och snön kommer......det är nog
det jag längtar mest till vid denna årstid, att
få krypa ner i 40-gradit vatten och sitta i flera
timmar och bara mysa och slappa..........

Nej nu blir det lite lätt "lunch" eftersom det
var tidig frukost i dag...........


Ha en bra Lördag....
önskar Anita...........

Kommentarer
Postat av: Madde

Hi hi hi....stackars vovven;)

Kram Madde

2009-11-21 @ 18:22:04
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Madde

Men du....åk till Lejstens Lada med Lars i morgon.

Det är skyltat på Vekhyttevägen,så ni hittar.

Dom hade jättefina lingonkransar till dörren.

Kram Madde

2009-11-21 @ 18:37:44
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

ja jag tror att jag varit där någon natt faktiskt...

ska nog åka dit i morgon...tack för tipset....kram Anita..

2009-11-21 @ 19:26:17
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0