FREDAGKVÄLL



Fredagkväll......Här blir det inget fredags-
mys minsann....Lars håller på med målning
och tapetsering av sovrummet......och jag
har putsat alla fönster på övervåningen
både invändigt, utvändigt och emellan.....
så nu känner jag mig rätt mör...så det blir
soffan för Ludde och mej i kväll...skönt det
med....Helgen för övrigt är fulltecknad med
jobb...imorgon ska Lars hjälpa Erik..sedan
kommer Magnus ut också för att baxa ännu
ett akvarium upp på övervåningen, de behöver
nog vara minst 4 personer till det....själv ska
jag plocka fram symaskinen och sy in ett par
jobbarbyxor till Jessica.......sedan har vi inte
plockat in alla trädgårdsmöbler så det ska vi
försöka hinna med i morgon också...skogen
skulle jag också behöva besöka för att få hem
lite tallris till mina fönsterlådor....Ja ja det är
nog dags att gå till sängs snart, för här gäller
det att vara uppe med tuppen i morgon.......

Hoppas ni får en skön Fredagskväll...
Kram Anita.......................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0