FERDAG

God Morgon........

Åh vilket underbart sovarväder det är
i dag, och jag har nyss vaknat...........



Tog en kort promenad med Ludde och
det är ju tur att jag inte möter så många
som jag känner på första turen, för jag är
bara halvklädd kan jag säga, okammad
och ögona halvöppna...............

Det är nog ungefär som att gå i sömnen....

Goe Gubben kommer hem med Kina mat
efter jobbet i dag så jag behöver varken
tänka på mat eller stå vid spisen i dag.........

Jag älskar ju friterade jätteräkor i sötsur sås
och det är ju skitmycket mat man får, så jag
brukar vara mätt dagen efter också.............

Tapeten till sovrummet är nu utsedd så i morgon
ska den beställas......Och han "heta" Goe Gubben har
i dag varit och köpt en vit platttv och köpt
en datot så att man kan ligga med tangentbordet
i sängen och ha tv;n som dataskärm??????????
Ja jag förstår inte så värst mycket av det där
men det låter ju som om jag inte skulle behöva
gå upp ur sängen på hela dagen...........Och jäklar
vad Madde ska bli stor när jag går in på hennes
blogg och slår upp hennes bild på 32 tums platt-
tv:n, haha då kan jag har Madde i sovrummet både
natt och dag hehe......fy sjutton va kul.................

Det blir nog inte så mycket gjort i dag mer än att
tända lite ljus bort ikring...........Efter maten blir det
nog ett glas rött i goa fotöljen.....eller blir det kanske
i sängen i kväll....framför nya tv:n.....haha jag vi får
se, fortsättning följer kanske...............................

Ha en fortsatt bra e.m.........
Kram Anita.......................


Kommentarer
Postat av: Madde

Jädrar vad mysigt....Ska jag få vara med i erat sovrum.Det är det inte alla som får...hi hi.

Nej men allvar....vad lyxigt.Jag brukar ha dig uppkopplad på våran 42 tum i vardagsrummet...så får familjen sitta med och titta....Du är inte så liten då heller.Mysigt att ha dig med här hemma om kvällarna när vi myspyser.

God mat får du med...och rödvin lite senare.

Det är du väl värd vännen.

Mysiga kramar<33

Madde

2009-11-06 @ 17:00:14
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ojojoj Madde du har aldrig sagt att jag är i ditt vardagsrum....nej nu jäklar ska jag klä upp mig ordentligt när jag ska lägga ut mig på bloggen nästa gång....eller lägga ut och lägga ut det lät det....haha.....Lars håller just på att koppla in dig i sovrummet nu......fortsättning följer....men det kan bli sent i kväll känner jag...har ju just vaknat.....Ha det gott och hälsa familjen....kram Anita.......

2009-11-06 @ 17:25:01
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ha ha nu har vi fina badbilder på dig att titta på ikväll..........mysigt vännen=)

Kram Madde

2009-11-07 @ 07:45:16
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0