Eftermiddag


Nu har jag tänt upp med ljus i hela huset nästan....
just när det skymmer tycker jag att det är fint att
tända upp, man blir så lugn i själen tycker jag, och
man går ner i varv....fast idag har det varit en fin
dag , inte detta gråa råa vädret som har varit nu
ett tag......Ludde och jag har varit ute på en lång-
promenad, sedan har Fredric varit hemma en sväng

Jag har putsat sovrumsfönstret men några gardiner har
inte kommit upp, det får Lars hjälpa mig med senare i
kväll, vi ska dra en sväng in till Willys och handla, i
morgon är det ju löning för många och då blir det så
jäklar mycket folk. jag har maten färdig så det är bara
för Lars att käka lite och sedan drar vi......Ska titta om
jag hittar något överkast som är lite smidigare än det
vita virkade som jag har nu, det är så himla tungt och
otympligt, vi ska äver köpa en bur till Ludde, för han
behöver ju inte ta upp hela bagageutrymmet
(eller vad det nu heter)...vill ha plats för annat där bak
också......just nu ringde Erik, han har varit yr i huvudet
ett par dagar nu, men det kanske är något virus som går
usch det är mycket skit som valsar runt.........

Nu får ni ha en bra kväll........
Kram Anita...........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0