Bad



Nu är klockan 1930 och Wilma har åkt hem för att göra matteläxa,
det sista hon skulle göra var att bada och det fick hon naturligtvis
göra.........sedan tog hon sin pepparkaksburk under armen och följde
med pappa Fredric hem........Nu ska jag slänga mig i sängen för att
titta på halv åtta hos mig, sedan blir det det singing bee, för att av-
slutas med vad blir det för mat.........Och nu sitter jag framför datorn
en stund för att kolla in olika bloggar och för att se vad ni har haft för er
denna vecka, en del skriver lite varje dag andra skriver kanske en gång
i veckan det är lite olika, men roligt är det att följa er, vissa följer jag, men
är aldrig inne och kommenterar, det är mest Madde och jag som bubblar
på, men så är vi ju "gamla arbetskompisar" så vi känner ju varandra, och
jag tror att vi båda är lite lika, vi skriver bara om det som vi kan stå för....
och det gör nog alla, men ibland blir det bara för mycket för en del.........
ta t.ex Alex Schulmans förra fru Katrin, henne läste jag slaviskt förr, men
sedan blev hon ihop med Bingo R...... och nu tycker jag hon har blivit
så bitchig, så henne har jag lagt åt sidan ett tag...............

Ja det var väl det jag hade på hjärtat denna kväll..............
I morgon är det ju fredag så då blir det mera....................

Hoppas ni får en GodNatt........
Kram Anita.............................

Kommentarer
Postat av: Madde

Visst är det så vännen.Vi skriver bara det vi kan stå för.Det är nog viktigt tror jag.Sedan är vi ju "gamla jobbarkompisar" med och visst är vi lite lika;)

Har kollat på exakt samma TV:program som du ikväll.

I morgon blir det pepparkaksbak här i stugan....blev lite påverkad av dig.

Så i morgon blir det juldoft och julpyntning här hos familjen Julofsson...hi hi.

Sov nu gott...vi hörs i morgon.

Kram Madde

2009-11-26 @ 22:48:56
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde....vad roligt att du är vaken och kommenterar men jag är inte förvånad.....I morgon blir det adventsmys...kram Anita....(lycka till med pepparkakorna fam julofsson)......

2009-11-26 @ 22:55:33
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0