Trött..

Hej

Ikväll är jag trött, jag har sovit
dåligt nu på förmiddagarna....

Men då går jag ut på datorn
och laddar hem lite fina bilder
som jag sitter och tittar på.....



Solnedgång i vattnet finns det
något finare....................



Möjligtvis en vacker svan.....



Eller en änglabild..........



Fartyg i dimman är fint......

I morgon ska jag och arbets-
kamrater åka till Karlslund...

Vi ska ha en heldag där eftersom
vi har avslutning på rehabkursen
som vi gått........

Jag har varit på Karlslunds Herr-
gård och ätit julbord några gånger
och de har jätegod mat...........

Jag hoppas att det serveras



        Jordgubbar
Det vore himla gott.......



Och faktiskt mitt i prick....

Anita...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0