Törs jag

Hej

Jag sitter här och funderar om
jag ska bada när jag kommer
till Bohuslän........
Jag som älskar vatten måste
nog ta mig ett dopp............

Har varit och fotat lite i hus-
bilen...................



Här sitter vi fördet mesta och
äter frukost, om vi inte kan sitta
ute.....



Här ska jag tala om att
här sover man så jäkla
skönt.............



Här är mitt stora frysfack vi
får i alla fall rum med Midsommar-
nubben........Den är ett måste när
vi är i Italien...........



Mitt stora kök...(mitt och mitt)
det är mest Lars som håller
till här om jag ska vara ärlig..



Toa och dusch..det är
större i verkligheten än
på bilden.........



PÅ denna soffa är det skönt att
slänga upp benen när vi tittar
på tv:n.............



Här sitter tv:n..............

Ja jäkar i det nu har jag
bestämt mig jag lovar att
bada hur jäkligt vädret än
är  hahaha.............
Jag lägger ut bildbevis
på bloggen.................

Ha det bra i solskenet
Anita............

Kommentarer
Postat av: Madde

Åhhh vad mysigt=)

Nu blir jag faktiskt lite avundsjuk vännen min.

Ha det gott i Bohuslän och det är klart du ska bada.

Kram Madde

2009-05-20 @ 08:33:05
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde här ösregnar det just nu, men då är det

gott att mysa i husbilen. Vi kör den gamla

varianten med vitt vin och färska räkor, den brukar alltid funka. Ja bada måste jag det har jag ju lovat

men han, Ågren satt en stund där på axeln och log....

Kram Anita......

2009-05-20 @ 16:07:06
URL: http://lekebergsbo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0