Solsken

Hej

Somnade till regn och vaknar
till strålande solsken, så skulle
det vara varje jobbarnatt.........

Det har tuffat på som vanligt i
natt vi får lite flera brukare
undan för undan...............

Det var rätt svart i natt för
det var molningt men så
ljummet så några ytter-
kläder hade vi inte på oss
Skönt att slippa tjocka jackor



Körsbärsträdet fäller nu
sina fina rosa blommor
Det känns lite sorgligt
att den tiden redan är
över...................



Men lilla clematisen blommar
för fullt.........



Den kan blomma både
två och tre gånger under
en sommar............

Nu gott folk ska jag äta
frukost, hänga ut tvätt
och börja packa hus-
bilen för vi drar i morgon-
bitti  Skönt Skönt.........

Anita.........

Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan vännen min=)

Vad kul att du kommenterade min blogg och vad fin din blogg är.Nu har du en trogen följare.

Ha det jättegott och bamsekram=)

Madde

2009-05-19 @ 15:01:39
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Tack Madde

För din kommentar Tur att du igång igen så man får

lite glada skratt.... Sluta inte blogga

Kram Anita...........

2009-05-19 @ 15:23:02
URL: http://lekebergsbo.se
Postat av: Madde

Nejdå....den här gången blir jag kvar.

Jättekul att bloggen var så omtyckt som den var.

Jag fattade det bara inte.Men nu har alla möjliga hört av sig och tyckt att det var tråkigt att jag lade ner MaddeQ,så nu kör jag vidare....

Jag ska nu gå in lite djupare i din blogg och sen har jag länkat den från min=)

Tusen kramar...och du...jag saknar dig=)

Madde

2009-05-19 @ 15:30:39
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0