Regn...

Vaknade av att det regnar,
det började faktiskt redan
i morse när jag jobbade ca
0415 började det......................



Ibland gillar jag regn...........
Men då vill jag helst vara
innomhus......................



Det är fuktigt och blött om
man ska gå ut..........

Jag får även ont i kroppen
när det är denna väderlek
så helst skulle jag vilja ligga
kvar i sängen... med en bra bok



Eller tänka tillbaka på semestern
på Kreta 2003.........................



Här står Lars och Wilma vid pool-
kanten vid hotellet......... vilka härliga
vågor...........Sådant gillar jag.........



Vi hade varit ute och ätit middag
och när vi kom tillbaka till hotellet
så tog mina 4 pojkar tag i mig och
jag åkte i poolen med ett stort plask....



Gästerna som satt i hotellrestaurangen
fick ju något roligt att titta på................


Pojkarna kastar boll.............


Hit längtar jag när det är

regnigt och grått som i dag


Ha det gott i rusket

Anita........................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0