Jobb jobb iobb

Hej...

Efter att ha sovit några timmar i
eftermiddag mår jag bättre......



Vi har det rätt tufft på jobbet
så man behöver vara utvilad

Man får tänka framåt..............
På semestern t.ex..................

Vi hade ju tänkt att åka till
Italien Toscana närmare
bestämt..................................



Vi var i Venedig för 2 år sedan

Nu händer det ju lite saker i
familjen så vi får kanske ändra
lite planer......................

Men semester får jag i vilket
fall.......Och det lär bli vid något
vatten.......Svartån är ju också
vatten .........eller??????????



I morgon ska jag gå och köpa
mig en blomma, det piggar
alltid upp mig.......................



Kanske blir det också ett
          Winerbröd..............

Anita..............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0