GodMorgon

Vaknade att solen sken utanför
och det var varmt i sovrummet

Efter att vi ätit middag åkte vi till
Tallen. Erik och Jessica har åkt
till Nora.........

De ville att vi skulle titta till Bob
och ge honom lite att äta..........



Han var hungrig för han tittade
inte upp en enda gång när han åt



Uj vad det var gott..............



Sedan blev han lite i lektagen



Lite nyfiken är jag allt.....



Sedan fick han följa med
ut en stund och titta på
 nyplanterade Tagetes

Nu sover han nog gott
på maten tror jag........

Anita.....................

Kommentarer
Postat av: Erik

Tack så mycket för diskningen. :)

2009-05-09 @ 19:55:56
Postat av: Anonym

Varsågod jag har också varit ung

med mycket disk............



Ha det bra.......

2009-05-09 @ 20:07:50
Postat av: Anita

Jag vill inte vara anonym det var faktiskt

jag som diskade



Anita.......

2009-05-09 @ 20:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0