God Morgon.......

Hej.....

Klockan är bara 0630 men
idag har jag tänkt ta itu med
mina dammtuss problem...

Det är ju snart Morsdag och
i år önskar jag mig något till
hemmet nämligen en sådan här



En självgående dammsugare
Tänk vad onödiga möbler man
skulle få bort det skulle bli så
modernt, luftigt och fint..........

Men ännu har inte Morsdag
varit så jag får dra den gamla
snabeldraken vidare..............

Jag skall börja i stora rummet
för jag har putsat fönsterna på
utsidan. Det är bara och ta fram
snabeldraken och golvmoppen
och sätta igång.......................



Jag blir trött bara av att
tänka på städning..........



Men man är bra nöjd när
det är gjort...................



Anita............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0