Bevis

Hej på er

Nu är det gjort men jag kan tala
om för er att jag har dränkt Ågren
för han satt skrattande på min axel
när jag skulle i och bada...................



Här känner jag för med kläderna på



Här gott folk är Sandströmskan
på väg ut för att bada.....................



Oj Oj  vad har jag gett mig in på



Men titta nu är det gjort, jag
har badat i det 12 gradiga
vattnet.....Det stod en Bohus-
länning och tittade på mig
och sa... Det bliiiiiiiiir inte
varmare i år.................



Jag är så himla nöjd....



Jag kan känna att så härär det när man
ska dö....... Först är man orolig
och nervös......sedan när man väl
tagit beslutet och genomfört det
då är man så lugn, varm och mår
så jättebra, jag tror att det är därför
alla döda ser så nöjda ut

Jag är så varm och nöjd efter badet

Anita................................

Kommentarer
Postat av: Fredric

Läste i Aftonbladet att 17 st som satt på en strand i Danmark blev dränkta pga en våg som slog in med en fruktansvärd kraft...Fan morsan du får nog bara bada vaderna hädanefter.Men 12 grader o du badar det är bra gjort!

2009-05-21 @ 20:54:22
Postat av: Anita

Hej min son...

Vilken tur att Lars stod på rätt sidan av vågen...

annars hade det varit katastof både för dej och mej



Morsan

2009-05-21 @ 21:09:18
URL: http://lekebergsbo.se
Postat av: Madde

Tuffing där....ser inte så skönt ut.Men du gjorde det;)

Ha det gott och massor av kramar från mig till dig!

Madde

2009-05-22 @ 13:58:18
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde..

Jag hade:huttat;upp kroppen innan

så det var inte så farligt.....

Kramar till dig också

Anita....

2009-05-22 @ 15:35:25
URL: http://lekebergsbo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0