Vår??

Hej.

Vart tog våren vägen eller är detta "järnnätterna"
Igår morse var det -13 grader i morse var det
-11 grader...............Vi åker nog till Danmark i
påsk för att få uppleva lite vår.............. Jag gillar
att vara i Helsingör vid dena tid........

Att gå och strosa i stan och helst på torget
Herre min Je vad blommor jag dragit  med
över halva Sverige därifrån ...................

Annars har natten varit god, jag preparerade
mig med värktabletter innan jag gick till sängs.
Men att de hade slutat verka kände jag när jag
satt foten i golvet i morse..............

Jag tycker att lite inflammationer i senfästen
inte skulle göra så jäk..........ont, det är lite
skrattretande..............................

Idag blir det ägg och sill frukost, sedan blir
det högläge med foten framför Tv:n

Anita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0