Vaken.

Jaha

Då sitter jag här kl 0100 på natten..............
Jag kan ju inte sova..............när man
kommit upp i denna ålder och jobbar
natt och sover för länge på dagen då
får man vackert sitta här..........

Men förstå mig rätt det går ingen
nöd på mig.......... Jag är ute och
läser olika bloggar............

Sedan är jag inne på king.com
och spelar dessa roliga lurve-
tussar fast jag tror att de heter
något annat................som jag
glömt............. möjligen chuzzle
eller något liknande..............

Anita.

Kommentarer
Postat av: Ewa Gustafsson

Hej Anita! Jag har precis läst er blogg, den cd skivan är så bra med allt vattnet brusande det fick mig att tänka på när man sprang ner till sjöstugan och badade hemma i Borgholm. Den låten passar ju bra när jag jobbar med yogan eller massagen, den är verkligen avslappnande. Förresten är det jättekul att läsa allt du skriver. Kram Ewa

2009-03-19 @ 11:50:05
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Ewa

Roligt att du läser min "smörja" som jag skriver.

Vad kul att du kommenterar den också det får du

gärna fortsätta med...Visst är det rogivande med

vågskvalpet. Ha det bra och hälsa alla



Kram Anita

2009-03-19 @ 12:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0