Torsdag eftermiddag.

Hej

Nu har jag klarat av en cykel tur
och varit hos Sixten och Silver...

Sixten låg på övervåningen i
en gammal skinnfotölj och
sträckte lite lojt på sig när
jag kom upp...........

Men ut vill han då rakt inte...
Silver var borta, ute och friade
säkert............

Sedan fortsatte jag till jobbet
för ett möte om nya rutiner nu
på natten, och alla kom tilltals
och fick säga vad de tyckte
och tänkte och det tyckte jag
var väldigt positivt...........

Nu är vi förhoppningsvis lite
klokare om vad som gäller
för oss på natten...............

Syrran och jag är ett team
på natten i hemvården....
Monica och syrran är ett team
Björn och syrran är ett team.
Vi är alltså tre team på natten,
som alltinerar............

Gjorde sedan den goda fisk-
såsen till middag..........
och det kan jag tala om att
någon fisk behövdes då rakt
inte.....................
Det räckte med sås och potatis.......

Anita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0