Tarzan.

Hej

Igår talade jag om husdjur på
denna blogg..............

Jag räknade upp alla som vi
har och haft trodde jag ,men
Fredric hade en annan upp-
fattning och jag måste tyvärr
je honom rätt.....................

Tarzan saknades ju ............
Hur kunde jag glömma
honom.............

Tarzan fick vi när jag Fredric
och Daniel flyttade till Mörsan
från Småland........................

Tarzan var en grårandig han-
bondkatt.........

Sedan hade vi en hamster som
jag inte kommer ihåg namnet på
vet bara att han dog i sin bur och
buren var i mitt sovrum och jag
tordes inte flytta buren................
Så jag hade en död hamster i
sovrummet i tre dagar innan
Lars kom från Linköping ........
Fredric och kompisar begravde
honom på kullen utanför...........

......Hade du glömt den Fredric...??????


Anita.


Kommentarer
Postat av: Fredric

Absolut inte men det går under kategorin skadedjur..

2009-03-27 @ 15:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0