God Natt.

Hej

Vet ni vad???? Jo nu är min långa
jobbarhelg över. Jag gillar jättemycket
att  jobba i hemvården, det är ett fritt
jobb och i natt var det så vackert med
den fina vita snön det var så rent och
ljust och träden var alldeles vita och
hängande.

Vi åkte över Hidinge och
Lekhyttan till Leken, där uppe var det
minusgrader och inte alls så slaskigt
som i Fjugesta

Vi var inne på oxelgården i natt
och blev sittande en stund och
prata. Humöret var på topp och
vi skrattade hjärligt alla fyra åt
tokigheter som händer omkring
oss.

Nu är det äntligen den där
måndagen var 6:e vecka
som jag gillar så skarpt.
Nu är det nog dags att krypa
ner i slafen för lite skönhets-
sömn (ha ha).

Anita.

Kommentarer
Postat av: daniel

Kvinnans syn på män..

Hur kan man se att en man planerar för framtiden?

jo för Han går till bolaget och köper en låda öl.

2009-03-09 @ 16:45:38
Postat av: Jenny

Vad skönt för dig att du har jobbat färdigt. Vi har fyra dagar kvar sen är vi långlediga och då bär det av till solen och värmen.

Kram Jenny

2009-03-09 @ 18:36:26
Postat av: Anita

Jenny jag skulle så gärna följa med dig till värmen

men vi får se om det går att ordna om några år????



Anita

2009-03-09 @ 21:03:08
Postat av: Jenny

Ja det tycker jag oxå att vi måste ordna det vore trevligt.

2009-03-11 @ 18:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0