Slö handlat.

Hej.

Jag har varit inne och rättat till lite
stavfel som  blev i förra inlägget.
Jag är noga med att man stavar rätt
själv blir jag irriterad om jag läser och
det är felstavat............

Men min son Magnus han är helt
suverän när det gäller Svenska
språket. Jag ville en gång i tiden
att han skulle bli Svensklärare
men det föll på att han nog inte
har tålamod med en del uppkäftiga
ungar.

Vi har varit i Marieberg och slö handlat
Jag köpte silver schampo till mig och
Lars var naturligtvis inne och hälsade
på hos Kjell och compani. Åkte till
Blomsterlandet och köpte en orkide
till svärmor som fyller år.........

Efter det blev det en sväng till
Willys där vi inhandlade spar
ribs som nu står i ugnen.

Magnus och Daniel är här en
sväng och där rök brödet som
jag köpte i Bondens egen butik
men det är bra att det går åt......

Trevlig Helg på Er alla önskar
Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0