Semesterminnen.

Hej.

Efter att jag fått kommentarer utav
Magnus och Jenny blev jag sittande
och fundera igen (det är mycket tankar
just nu )............

Alltid när jag är utomlands och bor
på hotell, och ska gå ner till matsalen
och äta frukost så blir det vita bönor i
tomatsås med stekt bacon uj vad gott

Vid vissa hotell har de champagne
frukost och då måste jag naturligtvis
ta ett glas skumpa klockan 0800 på
morgonen mitt resesällskap är inte
alls sugna på skumpa på morgonen.

Men vad sjutton det är ju gratis och
det serveras ingen skumpa varken
till lunch eller middag..............
Är man småläning så är man .........

Till frukost idag blev det därför
vita bönor och stekt bacon.......
Men eftersom jag är småläning
uteslöt jag skumpan för den
skulle jag ju fått betala själv......
Jag tyckte att det inte var värt
det en vanlig tisdag.

Anita.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va besviken jag blir anita att du inte tog skumpa till frukost!. :)

2009-03-17 @ 18:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0