Lunch.

Hej

Ja lunchen blev man inte särskilt
upphetsad av, det blev äggröra och
naturligtvis blåbärssoppa, det börjar
närma sig nu inte många timmar kvar.

Fick idag ett brev med posten från min
gamla kompis och skolkamrat Florence
om att det är 40 år sedan vi slutade i 9:an
vid Parkskolan i Mönsterås. Det känns ju
absolut inte som om det vore 40 år sedan.

Återträffen blir den 9 Maj vid kaffetorpet på
Oknö. Det är jobbar helg och eftersom
jag bott i Närke i 30 år och endast har
kontakt med Florence utav mina gamla
skolkamrater så skippar jag träffen.

Jag var ute och läste Magnus Ugglas
blogg om hur han känner sig en Fredag
när han inte kan fira den som vanligt
Jag måste erkänna att jag känner lite
likadant innan jag kommer till jobbet
och går på mitt pass en fredag kväll
Ha Ha.

Jag känner ett par som åker till
Thailand i dag hoppas att de får
en skön semester

Anita.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0