Landat.

Hej

Magnus ringde kl 2100 och sa att
de hade landat och att allt gått bra.

Jag har tittat på Beck och nu är det
paus...............Jag giller Marie
Göransson och nu är hon skjuten
i sista avsnittet och jag saknar henne
redan för man förstår ju att hon inte
kommer tillbaka i nästa omgång'av
Beck........................

Hon har så fina rynkor tycker jag
Jag gillar kvinnor som har fina
rynkor.......................
Hoppas att jag får fina rynkor.......

Vi hade en gammal tant när jag
jobbade på gamla sjukhemmet
i början på 80-talet, och henne
tänker jag på ännu....................
vilket underbart ansikte hon hade...
hon var full av rynkor.............
men fina vita rynkor..............

Jag tror att hon hade ett fint namn
vid typ Agnes..............eller liknande.

Nu börjar Beck igen hoppas att
Gunvald får tag på den som sköt
Margaretha och det får han naturligtvis

Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0