God Morgon.

Hej

Jag var nog inte riktigt vaken i morse
när jag äntrade motionscykeln. Men
när jag väl satt där var jag ju tvungen
att trampa en stund, och det blev bara
en liten stund. Man får ju inte köra för
hårt för då kan det tråka ut en så man
slutar.

Till frukost blev det två ägg och inlagd
sill, det var förrätten.
Sedan gjorde jag en smootie på
proteindryck och blåbärssoppa, jag
känner att jag måste öka intaget av
blåbärsoppa . Jag skall jobba tre
nätter nu till helgen. jag har hört att
idrottare ökar intaget av kolhydrater
jag ökar blåbärssoppan. Det var
huvudrätten. Sedan blev det ett
glas vatten till efterätt, och jag är
tämligen mätt.

Anita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0