Jag gillar när alla är hemma.

Hej....

Nu är klockan 2300 och disken
är avklarad..................

Jag har stått vid diskbänken och
funderat......... Jessica som är
rätt ny i vår familj, kanske inte
riktigt förstår vår  jargong......

Vi kan vara rätt råa mot varandra
men på ett kärlekfullt sätt.........

Jag måste säga att det var himla
trevligt i kväll när man kan träffas
alla på detta sättet............



När lilla Wilma fick höra att vi skulle
åka  ut med husbilen till helgen
ville hon följa med oss.,..........

Och det är klart att hon får.......
Jag tycker det är jätteroligt
om hon vill följa med farmor
och Lars ut. Jag blir glad att
hon vill det........

Farmor Anita.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0