Fredag.

Jaha ja då var det dags igen med en
Fredag. Jag har varit ute på samhället
och handlat lite. Var i blomsteraffären
och köpte nya fräscha tulpaner med brud-
slöja i och så köpte jag ett par nya
krukväxter till stora rummet.

Jag var även i den rullande bondens egen
butik och där köpte jag några goda ostar
som nu ligger framme och får gotta
sig till kvällen.

Har nu jobbat mina två nätter och
det har gått bra. Jag var hos en
brukare i morse som vi brukar göra
frukost åt och då kom jag på att när
jag gjorde hennes frukost macka i
torsdags morgon glömde jag att
bre smör på smörgåsen....
Jag frågade om hon hade märkt
något men det hade hon inte
men hon kunde däremot inte
förstå varför pålägget åkte av
mackan hela tiden.........

Det snöar titt som tätt nu får det
faktiskt ge sig tycker jag. Jag är
trött på detta vinterväder jag vill
ha vår.........

Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0