Åh vilken natt.

Hej.

Jag har jobbat inatt och en sådan natt
vill jag inte vara med om igen...............

Allt som kan strula har strulat.................
Vilket väder det kom ca 2 dm snö

Och det har varit oplogat överallt
där jag kört ,vid 0100 började det
frysa på och som mest hade vi
-7 grader...............

Jag har kört in i snövallar som
var frusna så ett tag tänkte vi
att vi blir nog hängande på
några isklumpar............

Sedan när jag parkerat och
skulle sätta i motorvärmaren
så att dagpersonalen skulle
ha en varm bil jag då var
den lite trasig och full med
frusen snö så jag kunde
inte sätta i den...............

Jag har ont i foten det känns
som några ben har hamnat
snett på översidan,så jag har
haltat mig fram inatt..........

Och det gör inte att jag blir
gladare..................

Nu ska det bli skönt att
krypa ner i bingen

Anita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0