Trött

Hej

Jag är så himla trött så jag går
i något sorts töcken...................

Annelie kommer inte förrän i
morgon och det var ju en himla
tur det för i dag är jag inte någon
bra person att besöka................

Går bara här hemma med obäddade
sängar och stryktvätt.............................

Jag önskar att det började ösregna
och kanske åska lite så jag kunde
krypa ner i den obäddade sängen

Så går jag och funderar lite på
det här med att skaffa hund..



Hur blir det med att ta med
jycken utomlands.................
måste han sitta i bälte????



Just i dag tycker jag det
verkar väldigt jobbigt med
en liten jycke....................

Det kanske känns bättre
i morgon............

Anita..........

Kommentarer
Postat av: Fredric

Har precis kommit in efter att ha varit ute o tränat apport med Cesar i skogen och ja det regnade men det kan man ju inte bry sig om.

2009-06-03 @ 19:16:07
Postat av: lekebergsbo.se

Hej Fredric..........

Jag vet att det finns inget dåligt

väder, bara dåliga kläder.......jag har nu

jobbat ett hårt pass i helgen och är kanske

lite gnällig men men..........



2009-06-03 @ 20:05:58
Postat av: Madde

Hej vännen!

Det är klart ni ska ha en vovve du och Lars.

Visst är det mycket jobb.....men det är mycket mys och gos med.

Kram Madde=)

2009-06-06 @ 09:07:13
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: lekebergsbo.se

Hej Madde

Ja det blir nog en liten vovve framåt hösten

klart att du som är sådan djurvän tycker att vi

ska skaffa oss smått....

Må så gott

Kramis Anita.....

2009-06-06 @ 10:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0