Tacos

Hej

På eftermiddagen hade jag mina
fyra goa pojkar hemma med sina
respektive.............Jag hade gjort
tacos och jag tror att alla gillade
det .........Ja Ja alla utom Daniel som
älskar potatis.......han fick sina älskade
knölar..... han åt upp sex bakpotatisar???

Jag har beställt nötkött  till hösten från
www.henryssons.com de har jättefint
kött... Jag har själv varit där och sett
deras djur, så himla fina djur...............
Hoppas att det räcker till mig.................

Det har nu slutat att regna och Lars har
tagit upp kampen med häcken och bersån

Själv ska jag sätta upp mina svullna fötter
högt...................

Ha det bra på Söndagkvällen önskar jag
Er Alla
Anita.................................................................. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0