sverige-Danmark

Hej

Nu har landskampen börjat.........
Jag gillar ju Danmark men just
ikväll älskar jag Sverige och jag
älskar honom med stort MMMMM
Olof Mellberg....ujujuj vad han kan
den mannen...............



Titta på han.....................
Han är min stora favorit

Sitter i kuvösen och käkar



Ja gissa vad........



Vi har djupa tallrikar och skedar



Ja just det Jordgubbar och
grädde gott.. gott...............

Men vad är det som min
älskling sedan 30 år till-
baka kommer smygande
med...................Jo Just Det



En åttaårig Bacardi.........
Gott......Gott...........

God LördagsKväll  till Er alla
ANITA..........................






Kommentarer
Postat av: Madde

Heja Sverige!

Men det verkar inte gå så bra....för hjärtat mitt sitter och gapar i soffan....

Ha en jätte mysig kväll vännen.

Kram Madde

2009-06-06 @ 21:41:42
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: lekebergsbo.se

Hej Madde...

Men vad är det här, jag missundar inte Danmark en vinst men just idag på vår nationaldag tycker jag Danskarna kan vara lite vänliga mot oss men icke

Men Grattis Danmark från oss.........

Må Gott Madde

Anita.........

2009-06-06 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0