Min Goa Gubbe

Hej

Min goa gubbe är ute och klipper
bersån.................Visst blir det fint



Han har även klippt häcken mot gatan



Det blir så fint................



Här blommar något Japansk
tror jag....................................



Oj då här kom röda stolen igen.....



Här kommer mitt fina fågelbad
med sjöstjärnor och snäcka.....



Lupinerna står lika fina ännu



Jag gillar att bo på denna gata...............



Funderar på att måla
denna dörr röd...........

Till hösten kanske??
Anita........................

Kommentarer
Postat av: Fredric

Hej.Mätt som en svullen Eri nej jag mena gris nu vart nästan fel....efter all tacos jag åt fick jag ge mej ut o träna Cesar och mej själv i skogen.Men det var inga ledsna miner hos honom inte nej nej!! Fram med dummisarna så gick det bra att apportera.Jaja nu finns den lille rackaren på blogg i allafall. www.jaktlabben.blogg.se Ha de Fredric

2009-06-07 @ 22:37:26
Postat av: lekebergsbo.se

Hej på dig min son.......

Vi konstaterade Lars och jag, att du var väldigt sugen på tacos i kväll, men det tycker jag var bra...Det skulle ju gå åt.....................



MA..................

2009-06-07 @ 23:54:36
Postat av: lekebergsbo.se

Hej Fredric

Det är så roligt att Cesar har fått en egen blogg

jag kommer att följa den både här och när vi är

utomlands,.,,,,,,,,,,,,



Farmor........................

2009-06-08 @ 00:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0