MIDSOMMARDAGEN

Hej



Idag är det Midsommardagen.......Vi mår jättebra här nere i Toscana men
jag kan förstå att alla där hemma inte mår så bra.........

Lars har cyklat upp till affären för att köpa bröd.........Solen skiner som
vanligt......Jag sitter här vid datorn och skriver samtidigt lyssnar jag på
webbradion och Ring så spelar vi med Lisa Syren............Det är roligt att
höra hur vädret är runtom i Sverige..........
Kommer mitt slutnummer upp så kanske jag slår en signal till henne,
vi får se...det ska ju svaras på en fråga också......................

Ha det bra.........
Anita o L.................

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha det bäst vännen och kram på dig....

Här hemma i Sverige är allt under kontroll.

Så koppla av och njut du=)

Madde

2009-06-20 @ 17:25:55
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: lekebergsbo.blogg.se

Hej Madde

Vad bra att midsommarafton blev bra för dej

Kram Anita.......

2009-06-20 @ 19:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0