Midsommarafton.....

Hej på Er där hemma.........

Ska nu försöka få ut ett inlägg till er
det har varit svårt med att få iväg inlägg
här i från....men nu verkar det ha blivit
lite bättre........................



                                  GLAD MIDSSOMMAR...........

Vi har nu 29 grader i skuggan....och 34 grader inne i husbilen, vi har ätit
vår sill och färskpotatis och till det har vi tagit lilla nubben OP Andersson

Svenska flaggan har vi naturligtvis med oss........Jag har en rätt stor som
hänger i fönstret på utsidan av husbilen.Vi tog en cykel tur innan frukost för att
köpa morgonbröd, och så skulle jag ha dill till potatisen tänkte jag, men
i den affären fanns det ingen dill, så vi åkte hem och käkade frukost sedan
tog vi en längre cykeltur till ett litet köpcenter som  de har några kilometer
bort...... men de hade ingen dill där heller.......Jag hade köpt med mig frusen
dill så den fick duga...........

Nu ska vi ta lite siesta sedan är det beatchen som gäller hela eftermiddagen
och en stund på kvällen................

Många kramar från en solig och varm Midsommarafton.......i Toscana. ..........Italien

Anita o L..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0