Lunch

Hej.....

Jag har just ätit matjesill färkpotatis
ägg och kall dillsås..........Det smakade
bra faktiskt..........Igår lagade Lars en
stor gryta köttfärsås......Jag ska ta med
några påsar i husbilen.........Jag ska
göra kött Stroganoff som vi också tar
med oss några portioner av..............

Jag ska byta ut min disktrasa för den
har blivit äckligt sunkig........Varför blir
de så sunkiga bara över en natt.......

Min dator har blivit så himla seg så
den ska Lars få kolla upp i kväll.......
Jag kan ju inte åka med en seg
dator utomlands...................

Nej jag måste ha med en rapp
apparat när jag ska försöka för-
medla oss med gamla swedala

Det är bara 3 nätter kvar i min
sköna säng sedan skiljs vi åt
i kanske 4 veckor..........
Det är nog den som jag kommer
att sakna mest, min säng och
tidningen om morgonen...........

Nu ska jag inte sitta här och räkna
upp allt jag kommer att sakna, för
nu när jag tänker efter kan det bli
en rätt lång lista.................

Nedräkningen har börjat..............
Anita.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0