Fiska.......

Hej........

Jag skrev häromdagen att Magnus
och Erik hade varit och fiskat men
de fick ingen fisk...........

Har fått ett  mail från Fredric
som säger att det är inte konstigt
att de inte får någon fisk........

De kan ju inte hasa sig ur sängarna
på morgonen utan väntar till mitt på
dagen med att fiska och då nappar
det inte.............

Fredric däremot pallade sig upp kl
02 45 och fick detta praktexemplar
en röding tror jag...... vikt???? vet inte



Anita...............................

Kommentarer
Postat av: Erik

Kände jag nån som hade en riktig båt å riktig utrustning skulle jag också kunna få fisk, om man nu kallar det fiske..

2009-06-02 @ 10:07:18
Postat av: lekebergsbo.se

Hej Erik

Du och Jessica var ju i Nora och fick

fisk..... sug på det.........



Mam.........

2009-06-02 @ 11:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0