Bob

Hej....

Nu har jag varit hemma hos Bob
en sväng .........Han är bra tokig
den katten........................



Här ska husse äta mat och 
Bob vill vara med på ett hörn
det kanske smakar bättre
än kattmaten.................



Uppe på akvariet har han
bra uppsikt för allt som rör
sig så att han snabbt kan
komma dit där det händer
saker............................



Jag hade satt min diskade
pajform på akvariet så att
jag inte skulle glömma att
ta hem den.........och den var
ju himla intressan..............



Här sätter jag mig en stund
tycktes han tänka................

Bilden blev inte så bra men han
är så attans snabb så man får
trycka snabbt om han ska vara
med på bild............................

Anita...............

Kommentarer
Postat av: Jessica

Formen behövs nog diskas om skulle jag tro. ;)

2009-06-09 @ 16:01:49
Postat av: lekebergsbo.se

Ja det gör jag så gärna bara jag får ett

bra blogg kort på lille Bob och det fick

jag ju........



Anita........

2009-06-09 @ 16:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0