30-år

Hej.......

Var har tiden tagit vägen..........
I Dagarna har Lars och jag varit
tillsammans i 30 år.................



Jag fick rosor av Honom i dag
de var så stora så att jag fick
sätta vasen på golvet............



Sedan har vi varit på student-
fest hos Filip och det var jätte-
trevligt, vi fick så god smörgås-
tårta....................och jättegod
hemlagad tårta......gott gott.....



Han har blivit stor den
"lille"..................



Han har skaffat en tjej
också....Sandra det bli
säkert bra.................



Här sitter nu redaktörn och
skriver in dagens händelser

Ha en bra Fredagsnatt
önskar jag alla
Anita..................


Kommentarer
Postat av: Madde

30 år.....Jättegrattis till dig och kärleken Lars.

Bamsekram Madde=)

2009-06-06 @ 09:02:26
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: lekebergsbo.se

Hej Madde

Tack Tack.Du hade skrivit så fint om mej i din blogg

om Natt häxan det tyckte jag var rart av dej jag blev så glad.....Ha en jättebra lördag-Söndag och odla kärleken.....Kram-Kram

Anita......

2009-06-06 @ 10:28:30
Postat av: Madde

Hej vännen!

Usch....jag var bara tvungen att prata med nån.

Jag kollade dina länkar....huu vad jag har gråtit.

Vilka människoöden....så sorgligt.

Kram Madde=(

2009-06-06 @ 12:18:39
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: lekebergsbo.se

Hej Madde

Ja jag grinar också när jag läser deras bloggar, men

så är ju livet....Det är då man blir så tacksam för det

man har, fast man ibland är trött och gnällig

Ta vara på livet.......

Det vet jag att du gör Madde.....

Kram Anita......

2009-06-06 @ 13:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0