Vila

Hej igen..........

Oj vad det har varit skönt i dag, jag planterade
mina blommor på fram- sidan,sedan blev det en
cykeltur på samhället, när jag kom hem var jag
genomsvett det var bara att häva sig i tunnan,
och däri var det bara 19 grader,så det var upp-
friskande och skönt..................

Sedan satte jag mig i en solstol och somnade
vaknade av att Lars kom hem från jobbet
klockan var då 16 30......och då var det moln
på himmlen.........Ja Ja nu kommer det ett nytt
regnväder kan man tänka.............



Jag kan berätta att lille Bob mår bra efter besök hos djurvården i går...

Lars känner för att åka och fiska, och det kan han väl göra, jag ska ändå
gå och lägga mig en stund, för jag ska jobba i natt igen, sedan har jag
gjort mina 4 extra nätter som jag åtog mig att göra i sommar..............

Ha det gott.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0