TYST

Hej...
Nu är det väldigt tyst på Dammgatan 3..........
Idag har vi varit samlade alla som har bott
och alla som bor på Dammgatan 3...........
Vi saknade bara Cesar.................

Magnus och Daniel kom hem för att gosa lite
med Bob och Sigge , Jag hade lite torkade
Hortensior på tv bordet men de låg sönder-
smulade på golvet, det prasslade ju så mysigt
tyckte katterna (skönt att bli av med dom damm-
samlarna) tyckte jag..............



Lille Sigge fick tag på en annan konstgjord blomma som vi ställde ner på
golvet åt honom, och den var jätterolig att bita i..................



Den var himla rolig att leka med nu när Bob hade gått upp och vilat på glasbordet
i tv rummet.........................



Nu var det dags att klippa bersån igen jag tyckte att det inte var länge sedan
men det var nog innan vi åkte på semester den 11 Juni.....Ett tag sedan.......

Sedan kom Fredric Therese och Wilma....Deska låna husbilen några dagar
och åka till St: Annas skärgård, hoppas att vädret blir bra..........................

Sedan kom Erik och Jessica för att hämta hem Bob och Sigge......Så här var det
högt i tak ett tag när alla pojkarna drabbar samman................

Sedan gick jag och la' mig, jag skall nämligen gå på och tjänstgöra nu två
nätter.........Jag har fått en liten tendens på ryggont...och det oroar mej......
Men det är bara att hälla ut lite matjord under sängen så kommer han
att krypa ut....................latmasken................

Nu är det lite kvällsmat som gäller.......
Ha det bra alla där ute................


Kommentarer
Postat av: Erik

Bob och Sigge har sovit i 5 timmar nu, men nu börjar dom röra på sig. Dom var nog trötta efter en dag på Dammgatan.

2009-07-26 @ 21:04:24
Postat av: Anita

Hur ska det gå nästa vecka när de ska vara hos oss flera dagar...........

2009-07-27 @ 04:45:05
URL: http://lekebegsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Hoppas att det ryggonda ger med sig.Jag har också fått problem med min rygg,inte kul.

Men det är ju tungt inom vården i dessa dagar,så vi får nog tyvärr vänja oss.

Kram Madde

2009-07-27 @ 11:31:31
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde......

Vårdandet tar ut sin rätt, har man hållit på sedan 1969 med avbrott för barnafödande(som också sliter på ryggen)känns det bortikring......

Kram Anita.......

2009-07-27 @ 15:12:51
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0