SKRATT

Hej...

Jag måste säga att jag får många goa skratt
av mina söner i tid och otid.........Ibland vaknar
jag om nätterna och börjar skratta för de är
så himla tokiga.........I kväll ska alla fyra upp till
Villingsberg och fiska, de skulle egentligen varit
där hela natten men brytpunkten var klockan 2400,
så då skulle ett fiskekort per man kosta 300 kronor



Här har Fredric parkerat sig på Dammgatan 3...................................



Man ser ju vem som är äldst och "bestämmer" i gruppen........



Här sitter på muren längst bort Åsen, Magnus,  Erik, Hugo, Daniel och
i stolen " old man" Fredric........................................



Alla springer runt och hämtar stolar, spö och liknande.......men "Ferdinand"
han sitter lugnt i sin stol med en burk öl............och tittar efter dom.............

Och får han bestämma är de nog inte hemma förrän i morgon bitti i alla fall

Därför passade Lars och jag att dela en flaska gott vitt vin från Lars kompis
Edgar Hernes i Trittenheim till vår goda fisk i ugn som faktiskt jag har tillagat
i dag,

Nu är det bara fruktsalladen som är kvar och den tänker jag göra när jag
tittar på tv:n och födelsedagsbarnet....hoppas att hon äntligen får ta med sig Daniel........

Ha en bra kväll......
Kram Anita......

Kommentarer
Postat av: Madde

Fy satan vad ni är härliga......

Världens goaste familj....Hoppas att jag har lyckats med att få mina barn att få den "vi" känslan dina barn har fått pga. dig.

Bamsekram Madde

2009-07-14 @ 21:09:52
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde ......Jag är helt övertygad att ni har samma "vi" känsla till era barn som jag har.....

Jag har fått släppa lite på "prestigen" men det bjuder jag på......// Kram Anita......

2009-07-14 @ 23:01:31
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0