RYGGONT....

Hej på er.....

Idag har jag sovit så himla gott och det tackar
jag detta väder för, och en jobbig natt...............

Jag hörde att det idag är sjusovardagen..........
kommer inte exakt i håg vad den innebar.........
Men jag tror inte att jag räknas eftersom jag
gick och la' mig imorse istället för att stiga upp



Jag har fått ont i ryggen men det har man
ju lite till och från........Men i morse lyfte jag
upp en rätt stor tant som hade ramlat.......
Och ssk var på ett annat besök, och jag var
stressad för vi har haft många larm och hade
besök kvar att göra så i ren stress fick jag
upp tanten själv...Och det var dumt gjort det
känner jag nu, men så är det, man tänker
sist på sig själv...............Och tanten ville upp

Vet ni förresten att man kan dö av "ryggskott"
Jo det kan man .........Jag känner en som gjorde
det ........Han hette Olof Palme..................

Ha en bra dag........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0